Valikko Sulje

TILAUS- JA TOIMITUSEHDOT

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteet myy ja toimittaa Seita Wellness Oy/Nordpool (Y-tunnus 2757625-3). Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja lähetyskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti myymälässämme, mutta osan tuotteista voi tilata myös osoitteesta http://nordpool.fi/ nettisivuston kautta. Kaikista tilauksista tulee automaattinen vahvistus sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Toimitus

Toimitustavaksi voi valita Schenkerin rahtitoimituksen, jonka hinta määrittyy kuljetusmatkan mukaan Schenkerin omilla hinnastoilla. Asiakas voi myös valita nostinautokuljetuksen, joka toteutetaan valitun nostinautokuljetuksen hinnaston ja kuljetun matkan mukaisesti. Yleensä tämä vaihtoehto on kalliimpi, kuin Schenkerin rahti. Viimeiseksi asiakas voi halutessaan hakea altaan itse veloituksetta. Toimitusaika vaihtelee paljon valitusta tavasta ja on parhaillaan välitön, kun taas rahdissa voi mennä useampia päiviä. Toimitusaika on 1 – 7 päivää, riippuen tavarantoimittajan aikatauluista.

Toimitusvaihtoehdot ja hinnat

  • Asiakas noutaa altaan itse – Ilmainen
  • Schenker rahtitoimitus – hinnoitellaan kuljetun matkan ja Schenkerin hintojen mukaan asiakaskohtaisesti. Edullisempi vaihtoehto vrt. nostinautokuljetukseen.
  • Nostinautokuljetus – hinnoitellaan kuljetun matkan ja kyseisen nostinautoyrityksen hintojen mukaan asiakaskohtaisesti.

Maksupalvelutarjoaja

KLARNA

 

Palautukset

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Asiakas vastaa väärin tilattujen tuotteiden palautuskuluista. Kaikissa palautus- ja reklamaatiotapauksissa ota ensin yhteys Nordpool-asiakaspalveluun, puh. 0442409094 tai info@nordpool.fi Tuotteet tulee palauttaa alkuperäisessä pakkauksessa.

 

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen info@nordpool.fi. Mikäli paketti on vahingoittunut kuljetuksen aikana, tulee asiakkaan pyytää vahingosta merkintä lähetyksen vastaanottoasiakirjaan.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Nordpool käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti. Nordpool myös sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.