Valikko Sulje

TILAUS- JA TOIMITUSEHDOT

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteet myy ja toimittaa Seita Wellness Oy/Nordpool (Y-tunnus 2757625-3). Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja lähetyskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti myymälässämme, mutta osan tuotteista voi tilata myös osoitteesta https://nordpool.fi/ nettisivuston kautta. Kaikista tilauksista tulee automaattinen vahvistus sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksupalvelutarjoaja

KLARNA

 

Toimitusehdot tilattaessa verkkokaupasta 

Tuotteet ovat myyjän omaisuutta, kunnes kauppasumma on kokonaan suoritettu. Allas toimitetaan yhtenä kokonaisena pakettina, kansi ja tarvikkeet tulevat erillispakettina.

Nämä toimitusehdot koskevat ainoastaan Manner-Suomeen toimitettavia tilauksia.

Mikäli tuotteita tilataan Ahvenanmaalle, saaristoalueille tai ulkomaille, ota ensin yhteyttä info@nordpool.fi. Varmistamme ensin, onko toimitus mahdollinen ja aiheuttaako se lisäkustannuksia. Oulun pohjoispuolelle katsomme toimitusmaksun erikseen rahtilaskurillamme.

Kiinteistöön kuuluvat työt, kuten altaan pohjatyöt ja sähkötyöt (kaapelointi /kytkentä verkkoon) eivät kuulu Seita Wellness Oy:n toimitussisältöön. Riittävästä puhtaan veden saannista tulee varmistua ennakkoon. Allas tulee säilöä lämpöisessä tilassa ennen asennusta. Altaan putkistossa saattaa olla vettä, joka jäätyessään voi vaurioittaa putkistoa. Seita Wellness ei vastaa väärin säilötyistä altaista. Huolto-/asiakaspalveluhenkilöstömme antaa tarvittavan käytön opastuksen sekä vedenhoidon ohjeet. Asiakas vastaa siitä, että allas on kytketty ja asennettu asennusohjeiden mukaan. Altaan saa asentaa vain rekisteröity sähköalan ammattilainen altaan asennusohjeiden mukaan. Altaan väärästä sähkökytkennästä tai asennusohjeen vastaisesta asennuksesta johtuvat viat eivät kuulu takuun piiriin.

Seita Wellness Oy (Nordpool) ei vastaa välillisistä vahingoista tai kuluista.

Käyttöohjeet (esim. vedenvaihtosuositus) on laadittu yksityiskäyttöä varten. Mikäli allasta käytetään muussa kuin perhe/yksityiskäytössä vastaa tilaaja siitä, että kaikissa hygienia- ja vedenhoitotoimenpiteissä noudatetaan lakia ja paikallisten terveysviranomaisten määräyksiä, jotka ovat aina ensisijaisia verrattuna altaan omiin käyttöohjeisiin.

Toimitusaika

Toimitusmyynnissä toimitusaika on aina alustava. Lopullinen toimitusaika vahvistetaan, kun tuote saapuu varastoomme. Kun tuote on varastossa ja toimitusvalmiudessa, allas toimitetaan asiakkaalle 2 viikon kuluessa, ellei toisin sovita.

Asiakas voi tilausvaiheessa toivoa haluttua toimitusajankohtaa. Seita Wellness ei ole velvoitettu toimittamaan allasta ennen toivottua päivämäärää.

Varastomyynnissä tarkka toimitusaika vahvistetaan vielä asiakaspalvelun kanssa ennen tuotteen lähettämistä.

Varastoimme tuotetta veloituksetta 14 vuorokautta yli sovitun toimitusajan. Ylimenevältä ajalta perimme säilytysmaksua 50 euroa per alkava viikko.

Emme vastaa toimituksen viivästymisen johdosta aiheutuneista välittömistä tai välillisistä kuluista.

Toimitustavat

Rahti: Nordpool ja SvenskaBad-altaat toimitetaan pääsääntöisesti rahdilla kuorma-autotien päähän, lavan päällä pystyasennossa. Kansi ja tarvikkeet tulevat erillispaketissa.

Toimituksen mukana seuraa rahtikirja tai lähete. Vastaanottajan on tarkistettava, että toimitussisältö on rahtikirjan/lähetteen mukainen ja vahingoittumaton. Nämä asiakirjat kannattaa säilyttää.

Mikäli toimituksessa tai tuotteissa on ongelmia, tulee toimia seuraavasti:

  • ennen rahtikirjan/lähetteen allekirjoittamista vastaanottajan on kirjoitettava mahdollisimman tarkasti ja selkeästi tieto havaituista virheistä
  • asiakkaan on välittömästi oltava yhteydessä asiakaspalveluumme kuitenkin viimeistään 14 vuorokauden kuluessa virheen havaitsemisesta

Ilman mitään merkintää rahtikirjassa/lähetteessä vastuu sellaisista virheistä, jotka ovat jo toimitushetkellä havaittavissa, jää asiakkaalle.

Tuotteella on 14 vuorokauden palautusoikeus. Tuotteeseen saa tutustua avaamalla pakkauksen sekä tarkastamalla sen ominaisuudet silmämääräisesti. Ulkoporeallas on hygieniatuote, sillä jos altaassa kylpee, ei sitä voida enää myydä uutena toiselle asiakkaalle. Jos asiakas täyttää altaan vedellä ja palauttaa sen jälkeen tuotteen, vähennetään kauppasummasta altaan toimitus- ja palautuskulujen lisäksi myös altaan puhdistamiseen käytetty huoltoaika sekä tuotteet, kuten uusi suodatin. Tuote on pakattava alkuperäiseen tuotepakettiinsa palautusta varten. Ennen palautusta asiakkaan on oltava yhteydessä asiakaspalveluun lisäohjeiden saamista varten.

Asiakkaan vastuulla on tarvittaessa näyttää esimerkiksi palautuskuitilla, että tavara on palautettu määräaikaan mennessä.

Kaikissa palautus- ja reklamaatiotapauksissa asiakkaan on ensin otettava yhteys Seita Wellness Oy:n  asiakaspalveluun.

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on aina ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Seita Wellness käsittelee kaikki asiakastiedot 100% luottamuksellisesti.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen info@nordpool.fi. Mikäli paketti on vahingoittunut kuljetuksen aikana, tulee asiakkaan pyytää vahingosta merkintä lähetyksen vastaanottoasiakirjaan.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Nordpool käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti. Nordpool myös sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.